DİYARBAKIR İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ 2024 YILI EKİM DÖNEMİ İL İÇİ PERSONEL ATAMASI
03 Ekim 2024

DİYARBAKIR İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ

2024 YILI EKİM DÖNEMİ İL İÇİ PERSONEL ATAMASI

      Sağlık Bakanlığı Yönetim Hizmetleri Genel Müdürlüğünün 25/02/2019 tarih ve 2833 Sayılı Sağlık Personelinin İl İçi Yer Değiştirme Usul ve Esaslarına Dair Yönerge ile 02/02/2018 tarih ve 663 Sayılı Sağlık Bakanlığı Sağlık Hizmetleri ve Yardımcı Sağlık Hizmetleri Sınıfı Harici Personelin Atama ve Yer Değiştirme Yönergesine istinaden; Müdürlüğümüz tarafından 2024 Yılı Ekim Dönemi İl İçi Sağlık Personeli ile İdari ve Teknik Personeli Ataması İçin İlan Metni (Müracaat Şartları) ve Atama Takvimi kurulan Komisyon tarafından belirlenerek karar altına alınmış olup aşağıda belirtilen usul ve esaslar çerçevesinde 2024 Yılı Ekim Dönemi İl İçi Personel Ataması Yapılacaktır.

SAĞLIK PERSONELİ İLE İDARİ VE TEKNİK PERSONELİ 2024 YILI EKİM DÖNEMİ İL İÇİ TAYİNİ İLAN METNİ

1)      Bu ilan metni Diyarbakır İl Sağlık Müdürlüğü ve Müdürlüğe bağlı Kurum/Birim kadrolarında 657 Sayılı DMK’nın 4/A maddelerine göre çalışan personellere yönelik Ekim Dönemi İl İçi Tayini İlan Metnidir.

2)      Başvurular için İlan Metni, başvurulabilecek münhal yerlerin listesi ile başvuru formu Müdürlüğümüz Web sayfasında ilan edilmiş olup 03.10.2024 tarihinde atama başvuruları başlayıp 07.10.2024 tarih mesai bitiminde sona erecektir. Başvurularda evrak kayıt tarih ve saati esas alınacaktır.

3)      Müdürlüğümüz Web sayfasında yer alan Dönem Tayini İl İçi Atama ve Nakil Talep formun veya Nakil Talep Dilekçesi doldurulup imzalandıktan sonra bağlı olduğu birimce onaylanması gerekmektedir. Onaylanan Form veya Nakil Talep Dilekçesi ve ekli belgeler İl Sağlık Müdürlüğü Evrak Kayıt Biriminden geçirildikten sonra Personel Hizmetleri Başkanlığı Atama Birimine elden teslim edilecektir.

4)      Başvuru yapılırken İl İçi Atama ve Nakil Talep formuna Sağlık Personeli için Hizmet puanının yazılması hizmet puanını gösterir personel bilgi formu çıktısının bu forma eklenmesi gerekmektedir.

5)      Başvuran personelin yerleştirme işlemleri Temmuz 2024 tarihinde hesaplanan hizmet puanları esas alınarak yapılacaktır.

6)      Müdürlüğümüzde oluşturulan komisyonca sağlık personeli için öncelikle puanı yüksek olan personelden başlanarak atanma talepleri yapılacak, aynı yerin aynı puana sahip birden fazla kişi tarafından tercih edilmesi durumunda tercih sıralamasına göre, tercih sıralamasının da aynı olması durumunda hizmet süresi fazla olan personelin tercihi öncelikli olarak değerlendirmeye alınacaktır. Tüm bu durumların eşit olması halinde komisyon tarafından kura çekilecektir.

7)      Müdürlüğümüz ve Müdürlüğümüze bağlı birimlerde görev yapan personellerin bir mazerete dayalı atama taleplerinde aşağıdaki belgeler hazırlanacaktır.İl İçi sağlık mazeret talepleri ilgili yönergeye istinaden  alınmayacaktır.

a.       Eş durumu, eşi kamu çalışanı olan personel için;

                                                               i.      Eşinin Görev Belgesi(Yeni Tarihli, İmzalı, Kaşeli olması gerekmektedir.),

                                                             ii.      Aile Tablosu(e-devlet çıktısı kabul edilecektir.)

                                                            iii.      Nakil talep dilekçesi

b.      Eş durumu, eşi özel sektörde çalışan personel için;

                                                               i.      Eşinin Görev Belgesi(Yeni Tarihli, İmzalı, Kaşeli olması gerekmektedir.),

                                                             ii.      Aile Tablosu(e-devlet çıktısı kabul edilecektir.)

                                                            iii.      Nakil talep dilekçesi

                                                           iv.      SGK Dökümü(Atama ve Yer Değiştirme Yönetmeliğinin 20.maddesinin 5. Fıkrası hükmü göz önünde bulundurularak değerlendirilecektir.)

                                                             v.      İş Yerinin faal olduğuna dair belge

 

c.       Engel Durumu;

                                                               i.      Nakil talep dilekçesi,

                                                             ii.      Sağlık Kurulu Raporu,

                                                            iii.      Kardeşinin Engel durumuna istinaden tayin talebinde bulunacak için vasi belgesi,

                                                           iv.      Birinci Derece Yakınının Engel durumuna istinaden tayin talebinde bulunacak için aile tablosu(e-devlet çıktısı kabul edilecektir.)

8)      İdari ve Teknik sınıfındaki personelin başvuruları, hizmet süresi fazla olan personelden başlanarak atanma talepleri yapılacak aynı yerin birden fazla kişi tarafından tercih edilmesi durumunda tercih sıralamasına göre yerleştirme yapılacak, tercih sıralamasının da aynı olması durumunda komisyon tarafından kura çekilecektir.

9)      Münhal olarak ilan edilen kadrolara en fazla 5 tercih yapılarak müracaat edilecektir. Münhal edilen kadro ve yerler dışında tercih yapanların başvuruları değerlendirmeye alınmayacaktır.

10)   Ataması yapılan personelden yerine yeni atama yapılmadan görevden ayrılması halinde hizmeti aksayacak olanların görevden ayrılışları, yerine atama yapıldıktan sonra sonuçlandırılır ancak bu süre “2” ayı geçemeyecektir.

11)   Başvuru şartlarını taşımayanlar ve gerçek dışı beyanda bulunanlar ile gerekli başvuru evraklarını tamamlamayan veya bilgilerini eksik bildirenlerin başvuruları değerlendirmeye alınmayacak, atamaları yapılmış olsa bile iptal edilecektir.

12)   Münhal ilan edilen kadrolar için Bakanlığımızca PDC sayılarında değişikliğe gidilmesi veya münhal kadrolara Bakanlıkça nokta ataması yapıldığı takdirde, atamanın yapılamaması halinde kişiler herhangi bir hak iddia edemeyecektir.

13)   Müdürlüğümüze bağlı birimlerde 4924’ e tabi olanlar, 5258 sayılı Aile Hekimliği kanununa tabi olanlar (Aile Hekimi ve Aile Sağlığı Çalışanı), 657’ye tabi 4/B(Sağlık Personeli, idari destek görevlileri ve idari büro görevlileri), 663 Sayılı Kanun Hükmünde Kararnamenin 45/A maddesine göre görev yapan personeller ve Sürekli İşçiler(696 kanun kapsamında sözleşme imzalayanlar, sıtma işçileri) başvuramayacaktır.

14)   Ücretsiz izin ve askerde olan personeller İl İçi atamaya başvuru yapamayacak olup, ancak evrak son başvuru tarihi itibariyle görevlerine dönmeleri durumunda İl İçi atamaya başvurabileceklerdir.

15)   Mazeret durumundan tayin talebinde bulunacak personellerin İl Merkezindeki kurumlardan herhangi birinde görev yapmakta iken il merkezindeki diğer kurumlara; İl Merkezi dışındaki ilçelerde görev yapmakta olan personellerinde görev yaptıkları ilçedeki diğer kurumlara tayin talebinde bulunamayacaktır.

16)   İlimiz Sağlık Kurum ve Kuruluşlarına naklen atanmış olup göreve başlayan personelin 1(Bir) yıl süre ile görev yaptıktan sonra il içi dönem tayinine başvuruda bulunabilecektir.

17)   İlimiz Sağlık Kurum ve Kuruluşlarında görev yapmakta iken il içinde 03.10.2023 tarihinden sonra(söz konusu tarih dahil olmak üzere) atanmış olup söz konusu atama kararlarını iptal eden personeller bu atama kurasına başvuramayacaktır.

18)   10.10.2024 tarihinde açıklanacak olan başvuru sonuçları Müdürlüğümüzün Web sayfasında ilan edilecek ve tebligat yerine geçecektir.

19)   Müdürlüğümüz ve Müdürlüğümüze bağlı birimlerde sözleşmeli veya vekil(Ebe/Hemşire) olarak görev yapmakta iken söz konusu ilgili kanun kapsamında kadroya geçen personellerin nakil talep başvuruları kadroya geçtikleri kanuna göre değerlendirilecektir.

20)   Başvuruda bulunan kişiler, yukarıda sayılan hükümleri kabul etmiş sayılır.


 

Ekim 2024 İl İçi Atama Münhal Kadro.pdf
2024 Yılı Ekim Dönemi İl İçi Atama Kurası Takvimi.pdf
Ekim 2024 İl İçi Mazeret Atama Münhal Kadrolar.pdf
Atama ve Nakil Talep Formu.pdf