İdari Ve Mali İşler Şubesi
09 Ekim 2017

İdari ve Mali İşler Şube Müdürlüğü Görev ve Yetkileri;

1. İdari ve Mali İşler Şube Personellerinin her türlü özlük haklarıyla işe devam durumlarının kontrolünün yapılması, gelen ve giden evrakların yazışmalarının yapılıp sonuçlandırılmasının sağlanması, resmi araçların sigorta, muayene ve bakım işleri ile sevk ve idaresinin yürütülmesi. 
2. Kamu hizmeti için gerekli olan mal, hizmet ve yapım işlerinin temin edilmesinde gerekli aşamaların yapılarak satın alınmasının sağlanması. 
3. Kanunda belirtilen hallerde acil ihtiyaçların, idare tarafından davet edilen isteklilerle teknik şartların ve fiyatın görüşülerek doğrudan temin edilebilirliğinin sağlanması 
4. Kurumumuz işlemleri gereği ortaya çıkan ihale ve doğrudan temin dışında tarifeye bağlı ödemelerin zamanında, gereklilik sorgulaması yapılarak ödemesinin gerçekleştirilmesi ve geri dönüşlerinin kontrolünün yapılması 
5.Bütçe işlemlerinin yürütülmesi, mali stratejik planlamaların yapılabilmesi ve Ödemelerin mahsuplaştırılması,kayda alınması ve güncellemelerin takip edilmesi. 
6. Taşınıra konu olan malın kabulü, depolanması, tasniflenmesi ve ihtiyaç sahibi birimlere ulaştırılması. 
7. Kadrolu Memur, 657 S.K. 4/C,4/B li Sözleşmeli personel,Kadrolu İşçi, Döner Sermayeden Maaş alan memur Personelin tüm mali ve Sosyal Güvenlik Konusundaki haklarının hesaplanması. 
8. Doğabilecek ihtiyaçlar doğrultusunda yürürlükte olan mevzuat hükümleri gereğince alımı yapılması düşünülen mal ve hizmetlerin planlı ve koordineli bir şekilde işleyişinin sağlanması, teknik şartnamelerinin hazırlanması. 
9. Asıl görevli bulunulan yerden başka yerlere geçici veya sürekli görevle naklen atanan personele, görevlendirildikleri yerlere veya yeni görev yerlerine taşınmalarından dolayı yapacakları ek masraflara karşılık olarak yapılan ödemelerin sağlanması. 
10.Aile Hekimliği kapsamında çalışan Aile hekimi, Aile Sağlığı Elemanı ve görevlendirmeli personellerin tüm mali ve sosyal güvenlik konusundaki hakları , maaş-ücret ödemelerinin hesaplanması. 
11.Müdürlüğümüz ve Müdürlüğümüze bağlı kurumlarda görev yapan personellerin sabit ve performans ödemelerinin doğru bir şekilde hesaplanarak ödemelerinin yapılması. 
12.Müdürün verdiği diğer görevleri yapmak