
Sağlık hizmetleri sunumunda iyileştirme faaliyetlerinin temelini oluşturan kaynaklardan bir tanesi de hasta ve hasta yakınlarının geri bildirimleridir.
Müdürlüğümüz ve sağlık kurumlarımıza yapılan geri bildirimlerin değerlendirilmesi neticesinde; hasta ve çalışanlar arasında yaşanan iletişim problemlerinin ortadan kaldırılması amacı ile hasta kabul, güvenlik, danışma ile hasta karşılama ve yönlendirme personellerimize yönelik rutin olarak düzenlediğimiz "hasta hakları, hasta memnuniyeti ve iletişim becerileri” konulu eğitimlerin il genelinde tekrarına karar verildi.
Bu kapsamda ilimizdeki 14 Kamu Hastanesinde görev yapan toplam 589 personele; memnuniyetin arttırılması ve hasta-çalışan arasında etkili iletişim ortamının sağlanabilmesi amacıyla iletişimin ve hasta memnuniyetinin önemi vurgulanarak eğitim tekrarı yaptırılmıştır.
Yöneticilerimiz, Eğitim, Hasta Hakları ve Kalite Birimlerimize katkılarından ötürü teşekkür ederiz.